Tarih: 24.01.2025 11:56

OTELDEN MÜŞTERİLERE GÖNDERİLDİ.. FACİANIN ARDINDAN SKANDAL MESAJ

Facebook Twitter Linked-in

Bolu faciasında Grand Kartal Otel’in müşterilere gönderdiği değerlendirme mesajı tepki çekti. Mesajda, "Unutulmaz anılar ile dolduğunu umuyoruz, sizleri tekrar görmekten büyük memnuniyet duyarız" ifadeleri yer aldı.

Bolu’nun turizm merkezi olan Kartalkaya’da meydana gelen Grand Kartal Otel yangınında 78 kişi hayatını kaybetti. Yaşanan facia ardından Otel’in müşterilerine gönderdiği bir mesaj tepki çekti.

Otelin gönderdiği değerlendirme mesaj, “Grand Kartal olarak tatilinizin güzel ve unutulmaz anılar ile dolduğunu umuyoruz. Sizleri aramızda tekrar görmekten büyük memnuniyet duyarız” ifadeleri yer aldı.

Söz konusu mesaj, sosyal medyada tepki topladı. Otelin bu mesajına karşı bir müşteri, sosyal medya üzerinden “Bu bir şaka olmalı. Yaşadıklarımızın üstüne hala anket mi gönderiyorsunuz? Gerçekten inanamıyorum” tepkisini gösterdi.

OTOMATİK MESAJ İDDİASI

Öte yandan mesajın, müşterilere, yapılan rezervasyon firmaları tarafından otomatik olarak gönderilmiş olabileceği de değerlendiriliyor. /ODATV.COM




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —