YOĞUN TALEP OLDU.. VE FRESH ANTALYA FUARI 12 YIL SONRA YENİDEN AÇILIYOR

Sektörü Antalya'dan dünya pazarlarıyla buluşturan Antalya Fuar ve Kongre Merkezi, Fresh Antalya Fuarı’nın kapılarını, 12 yıl aradan sonra 6’ncı kez açmaya hazırlanıyor.


Ekonomi 4.12.2024 11:18:00 0
YOĞUN TALEP OLDU.. VE FRESH ANTALYA FUARI 12 YIL SONRA YENİDEN AÇILIYOR

Sektörü Antalya'dan dünya pazarlarıyla buluşturan Antalya Fuar ve Kongre Merkezi, Fresh Antalya Fuarı’nın kapılarını, 12 yıl aradan sonra 6’ncı kez açmaya hazırlanıyor.

Sebze ve meyve üretiminde Türkiye pazarına yön veren Antalya, 18-20 Eylül 2025’te, Fresh Antalya Fuarı ile sektörün liderlerini tek çatı altında toplamaya hazırlanıyor. Antalya Fuarcılık İşletme ve Yatırım A.Ş.’nin (ANFAŞ), en son 2012 yılında düzenlediği Fresh Antalya Fuarı, sadece bir fuar olmanın ötesine geçerek, sektörde global bir marka olma yolunda güçlü adımlar atıyor. Fresh Antalya, taze meyve ve sebzelerden organik ürün makinelerine, paketleme malzemelerinden lojistik hizmetlerine kadar geniş bir yelpazede sunduğu çözümlerle, global pazarda kendini kanıtlamaya aday bir marka olarak öne çıkıyor.

ULUSLARARASI KATILIM VE KÜRESEL İŞBİRLİKLERİ

Fresh Antalya Fuarı, yaklaşık 50 farklı ülkeden alım heyetlerinin katılımıyla, uluslararası ticaretin yeni rotalarını çizecek. ANFAŞ Başkanı Ali Bıdı, “Fresh Antalya, sadece Türkiye’de değil, dünya çapında tarım ve gıda sektöründe bir marka haline gelmeye aday. Antalya, bu fuarla birlikte küresel ticaretin ve tarımın merkezlerinden biri olacak” dedi.

STRATEJİK TARİH VE KÜRESEL ÇEKİCİLİK

12 yıl sonra yeniden hayat bulan Fresh Antalya Fuarı, sektör temsilcilerinden gelen yoğun talepler doğrultusunda, tarım ve gıda sektörüne büyük katkılar sağlamak için hazırlanıyor. ANFAŞ Ulusal ve Uluslararası Fuarlar İdare Direktörü Yusuf Oğuz Evler, “Fresh Antalya, sadece ticari bir etkinlik değil; aynı zamanda Türkiye’nin tarım gücünü dünya çapında tanıtacak, uluslararası işbirliklerini güçlendirecek ve sektördeki en yeni inovasyonları sergileyecek bir marka platformu olacak” dedi.

ULAŞIM KOLAYLIĞI

Önümüzdeki yıl Eylül ayında düzenlenecek olan Fresh Antalya’nın, küresel takvime uyumlu olarak, sektörün en verimli dönemlerinde gerçekleştirileceğine de vurgu yapan Yusuf Oğuz Evler, ”Antalya, modern altyapısı ile 50’den fazla ülkeden gelenlere doğrudan uçuşlarla ulaşım kolaylığı sağlıyor. Bu da, Fresh Antalya’nın küresel pazarlarda ne kadar büyük bir etki yaratacağını bir kez daha kanıtlıyor” diye konuştu.

SEKTÖRÜN KALBİ ANTALYA’DA ATACAK

Fresh Antalya Fuarı Proje Müdürü Buse Özbilek, fuarın dünya çapında tarım ve gıda sektöründe faaliyet gösteren lider firmaları, sektör profesyonellerini ve uluslararası alıcıları bir araya getirerek, ticaret ve işbirlikleri için en verimli platform olacağını belirtti. Özbilek, “Fresh Antalya, sektöre olan katkısının yanı sıra, küresel pazarda güçlü bir marka kimliği oluşturarak, geleceğin tarım fuarlarının ilham kaynağı olacak“ dedi.

ANTALYA DÜNYAYI BULUŞTURUYOR

Fresh Antalya’nın yalnızca bir fuar olmadığını, aynı zamanda dünya çapında tanınan bir marka olma yolunda attığı adımlarla tarım sektörünün geleceğini şekillendirdiğine de dikkat çeken Buse Özbilek, “Küresel ticaretin ve işbirliklerinin merkezi haline gelen bu etkinlik, katılımcılar ve ziyaretçiler için eşsiz bir fırsat sunuyor. 12 yıl aradan sonra Fresh Antalya, sektördeki tüm oyuncuları bir araya getirerek, küresel pazarda yerini sağlamlaştıracak” diye konuştu. /EKONOMİM


SPOR


GÜNDEM

ANTALYA’DAKİ DEPREMLER KAYGI YARATTI.. ‘FALEZLER DENİZE KAYABİLİR’
TONLARCA KUM VE ÇAKIL YIĞILDI.. ANTALYA’DA BU ANTİK YOLU KİM KORUYACAK?
ÖĞRENCİLER MUN KONFERANSINDA ‘DAHA İYİ BİR DÜNYA’ İÇİN BULUŞTU
ANTALYA’DA GAZİPAŞA AÇIKLARINDA 4.6 BÜYÜKLÜĞÜNDE DEPREM
‘YENİDOĞAN ÇETESİ’NE İKİNCİ OPERASYON.. 14 ŞÜPHELİ DAHA GÖZALTINDA

SON DAKİKA